ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

YouTube впроваджує рекламу після найяскравіших моментів відео

author avatar ProIT NEWS

YouTube запускає новий рекламний формат «Пікові Точки» (Peak Points), який за допомогою штучного інтелекту Google Gemini знаходить найемоційніші та найцікавіші моменти у відео. Про це повідомляє TechCrunch.

Саме після цих пікових сцен платформа планує показувати рекламу, щоб максимально зацікавити глядачів.

«Цей підхід схожий на стратегію, яку називають емоційним таргетингом, коли рекламодавці розміщують оголошення у ті моменти, які відповідають емоціям, викликаним відео. Ідея базується на тому, що реклама з’являється у миті, коли глядачі найбільше залучені та переживають сильні емоції. За дослідженнями, такі рекламні вставки краще запам’ятовуються», — пише TechCrunch.

Однак нововведення може викликати неоднозначні враження: глядачі, які глибоко занурені в сюжет, можуть розцінювати рекламу у цей момент як набридливу паузу.

Крім того, YouTube представив ще один рекламний формат — шопінг-стрічку, яка дає змогу користувачам купувати товари прямо під час перегляду реклами.

Читайте також на ProIT: YouTube запускає ШІ-інструмент для безкоштовного створення фонової музики до відео.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.