YouTube запускає новий рекламний формат «Пікові Точки» (Peak Points), який за допомогою штучного інтелекту Google Gemini знаходить найемоційніші та найцікавіші моменти у відео. Про це повідомляє TechCrunch.
Саме після цих пікових сцен платформа планує показувати рекламу, щоб максимально зацікавити глядачів.
«Цей підхід схожий на стратегію, яку називають емоційним таргетингом, коли рекламодавці розміщують оголошення у ті моменти, які відповідають емоціям, викликаним відео. Ідея базується на тому, що реклама з’являється у миті, коли глядачі найбільше залучені та переживають сильні емоції. За дослідженнями, такі рекламні вставки краще запам’ятовуються», — пише TechCrunch.
Однак нововведення може викликати неоднозначні враження: глядачі, які глибоко занурені в сюжет, можуть розцінювати рекламу у цей момент як набридливу паузу.

Крім того, YouTube представив ще один рекламний формат — шопінг-стрічку, яка дає змогу користувачам купувати товари прямо під час перегляду реклами.
Читайте також на ProIT: YouTube запускає ШІ-інструмент для безкоштовного створення фонової музики до відео.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!