Drybaby — це новий застосунок для знайомств, створений для тих, хто веде тверезий спосіб життя або прагне скоротити споживання алкоголю. Про це повідомляє Tech Crunch.
Застосунок з’явився в той час, коли 41% американців вирішили зменшити вживання алкоголю в межах так званого руху Sober Curious.
За результатами дослідження від NCSolutions, представники покоління Z є прихильниками цього руху. Так, 61% із них планують скоротити споживання алкоголю.
Також Drybaby підтримує популярний тренд особистих зустрічей, спрямованих на створення спільноти через спілкування без алкоголю.
Головна особливість застосунку — це розділ для спільноти, де користувачі можуть об’єднуватися та ділитися подіями.
Drybaby вже співпрацює з компаніями із Нью-Йорка, такими як Reading Rhythms, що організовує літературні вечірки; Storytell, що допомагає знаходити офлайн-події; The Feels, відомою своїми mindful-заходами для одинаків.
Восени планується проведення ще більшої кількості подій, включно з танцювальними вечірками без алкоголю.
Крім того, Drybaby має щотижневу розсилку під назвою Drybaby Drop. Ці матеріали висвітлюють локальні події для тих, хто веде тверезий спосіб життя.
Також застосунок має вбудований календар, який показує додаткові заходи без алкоголю у вашому регіоні.
«Ми зрозуміли, що є велика та незадоволена спільнота людей, які хочуть зустрічатися і проводити час разом без алкоголю. Мало хто знає, чим можна займатися, якщо не сидіти у темному барі», — розповів співзасновник Джон Калаба.
До команди Drybaby входять експерти з досвідом роботи в Airbnb, Amazon, Meta і Snap. Також радником зі зростання є Домінік Галелло, колишній директор із маркетингу в компанії Bumble.
Drybaby належить до переліку стартапів для тверезих знайомств, таких як CASL, Loosid і Sober Grid. Найновіший застосунок у цій сфері — Club Pillar, який працює за запрошенням і коштує до $50 на місяць.
Проте Drybaby є безкоштовним і не вимагає від користувачів бути повністю тверезими.
Насправді Drybaby приймає різних людей, включно з тими, хто веде так званий каліфорнійський тверезий спосіб життя (вживають канабіс, але не інші наркотики або алкоголь), або тих, хто просто цікавиться заходами без алкоголю у своєму місті.
«Ми хочемо створити дружню атмосферу і дати людям змогу спробувати соціалізацію без алкоголю. Це те, до чого багато людей спершу ставляться з обережністю. Однак ми віримо, що створили безпечне, веселе та підтримуюче середовище», — додав Калаба.
Наразі застосунок доступний для iOS у Лос-Анджелесі та Нью-Йорку із планами на розширення до Денвера та Боулдера, Колорадо. Версія для Android також перебуває в розробці.
Drybaby в основному фінансується власними ресурсами, але наразі компанія проводить раунд фінансування. Сума та інвестори поки не розголошуються.
Раніше ми повідомляли, що новий застосунок під назвою Noplace піднявся на вершину App Store.
Noplace схожий на сучасний MySpace із його яскравими профілями, які можна налаштувати. Вони дають змогу користувачам ділитися всім — від статусу стосунків до того, що вони слухають або дивляться, що читають або роблять тощо.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!