Соцмережа TikTok оголосила, що її оновлена пропозиція монетизації Subscription розгортається для авторів у вибраних регіонах. Зокрема у Бразилії, Франції, Німеччині, Іспанії, Великобританії, Індонезії, Італії, Японії, Південній Кореї та США. Соцмережа планує розширити цю функцію на інші ринки найближчими тижнями, повідомляє TechCrunch.
TikTok ще в березні оголосив, що збирається перейменувати свій інструмент монетизації LIVE Subscription на Subscription і незабаром розширить його для творців, які не працюють у форматі прямих ефірів.
Пропозиція підписки TikTok є відповіддю на Patreon — платформу для творців, яка дає змогу ділитися ексклюзивним контентом із підписниками.
Функція TikTok також конкурує з підписками в Instagram і членством у каналі YouTube. Вони дозволяють творцям збільшувати свої прибутки, надаючи користувачам доступ до додаткового контенту та бонусів.
Розширення означає, що звичайні автори тепер зможуть надавати платним підписникам ексклюзивний контент та інші переваги.
Творці можуть запропонувати своїм підписникам три різні рівні за трьома різними цінами, кожен з яких надає різні ексклюзивні бонуси за щомісячну плату.
Підписники мають змогу отримати доступ до ексклюзивного контенту, включно з відео, прямими ефірами та нотатками, які бачать лише платні користувачі.
Йдеться і про доступ до додаткових каналів зв’язку, таких як Sub Space, — ексклюзивний простір для взаємодії творців зі своїми підписниками.
Також вони можуть отримати унікальні наклейки для використання під час прямих ефірів і значки, які з’являтимуться біля їхніх імен у їхніх профілях і коментарях.
Творці теж можуть пропонувати спеціальні бонуси, розроблені спеціально для їхньої спільноти.
Представник TikTok пояснив в електронному листі, що налаштовані бонуси — це додаткові переваги, які творці можуть вибрати із готового списку, наданого соцмережею. Сюди входять запити на продуктивність, ролі в Discord, закулісні відео, можливість грати разом тощо.
Щоб отримати доступ до підписки, творцям має бути не менше 18 років і вони мусять мати принаймні 10 тисяч підписників і 100 тисяч переглядів відео за останній календарний місяць. Облікові записи авторів теж повинні мати хорошу репутацію.
Читайте також на ProIT лайфхаки, як налаштувати батьківський контроль в Instagram, Facebook, TikTok та Discord.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!