TikTok починає автоматично маркувати контент, створений штучним інтелектом на інших платформах, повідомляє Tech Crunch.
Соціальна відеоплатформа робить це шляхом впровадження Content Credentials – технології від Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), співзасновниками якої є Microsoft та Adobe.
Облікові дані контенту додають певні метадані, які TikTok потім може використовувати для миттєвого розпізнавання й позначення контенту, створеного ШІ.
У результаті TikTok почне автоматично позначати створений штучним інтелектом контент, який завантажується на платформу із доданими обліковими даними вмісту. Зміни вже набули чинності й будуть застосовані до всіх користувачів у всьому світі вже найближчими тижнями.
Хоча платформа вже позначає контент, створений за допомогою власних ефектів штучного інтелекту, тепер вона позначатиме ще й вміст, створений на інших платформах. Зокрема, DALL·E 3 від OpenAI і Bing Image Creator від Microsoft.
Також найближчими місяцями TikTok почне додавати облікові дані до контенту, створеного на платформі за допомогою власних ефектів ШІ. Метадані облікових даних вмісту включатимуть подробиці про те, де і як було створено або відредаговано створений ШІ контент, і будуть доступні для перегляду після завантаження.
У TikTok зазначили, що вони є першою платформою для обміну відео, яка використовує облікові дані контенту. Варто зазначити, що Meta оголосила ще в лютому, що планує використовувати рішення C2PA для додавання походження контенту.
Нагадаємо, нещодавно TikTok та Universal Music Group повідомили, що уклали нову ліцензійну угоду. Згідно з нею музика популярних виконавців цього лейблу знову з’явиться у застосунку.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!