ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

Sony анонсувала PS5 Pro з потужнішим GPU, вдосконаленим трасуванням променів та AI-апскейлінгом

author avatar ProIT NEWS

Після кількох місяців витоків під час спеціальної технічної презентації компанія Sony оголосила про випуск потужнішої версії консолі PS5.

За словами головного архітектора PS5 Марка Черні, PS5 Pro покращує оригінальну консоль у трьох ключових аспектах: потужніший GPU, вдосконалене трасування променів і кастомізований AI-апскейлінг, повідомляє The Verge.

PS5 Pro вийде 7 листопада за ціною $699,99. Зовні вона схожа на тонку версію PS5. Консоль не оснащена дисководом, проте його можна буде придбати окремо, як і додаткові кришки для консолі.

«Це найпотужніша консоль, яку ми коли-небудь створювали», — зауважив Черні.

За його словами, оновлення апаратної частини забезпечить на 45% швидший рендеринг і покращить деталізацію та частоту кадрів у певних іграх.

Однією з основних причин випуску PS5 Pro є можливість для гравців не вибирати між режимами продуктивності та візуальної якості.

Sony модернізувала GPU всередині PS5 Pro, збільшивши кількість обчислювальних блоків на 67% порівняно з поточною консоллю PS5, а також зробила пам’ять на 28% швидшою. Усе це забезпечує на 45% швидший рендеринг ігор і покращує частоту кадрів без втрати якості зображення.

Ця додаткова потужність також повинна покращити продуктивність ігор із трасуванням променів. У Sony зазначили, що розробники зможуть досягти подвійної, а іноді й потрійної швидкості обробки променів порівняно з поточною консоллю PS5.

PS5 Pro також включає нову функцію від Sony — PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), засновану на штучному інтелекті. Вона є технікою апскейлінгу, схожою на NVIDIA DLSS або AMD FSR, для покращення частоти кадрів і якості зображення в іграх PlayStation. Ця функція замінить наявні технології згладжування або апскейлінгу в іграх.

Черні коротко продемонстрував кілька ігор на PS5 Pro, зокрема The Last of Us Part II з більшою деталізацією. Вона працює на 60 кадрах за секунду замість 30 у режимі якості на PS5.

Мета Sony — забезпечити графіку на рівні якості із продуктивністю в 60fps у таких іграх, як Spider-Man 2 та Ratchet & Clank: Rift Apart.

PS5 Pro також включатиме опцію Game Boost, яка працюватиме із понад 8500 зворотно сумісними іграми для PS4.

«Ця функція може стабілізувати або покращити продуктивність підтримуваних ігор для PS4 та PS5», — сказав Хідеакі Нішіно, генеральний директор Sony Interactive Entertainment.

Консоль підтримуватиме Wi-Fi 7, VRR і роздільну здатність 8K. За словами фахівців CNET, вона матиме більший твердотільний накопичувач на 2 ТБ і додатковий порт USB-C замість одного з портів USB-A.

Ігри потребуватимуть оновлень для використання можливостей PS5 Pro, тому Sony вже готує безкоштовні оновлення програмного забезпечення для наявних ігор. До 50 з них будуть доступні до 7 листопада.

Першими іграми, оптимізованими для PS5 Pro, стануть Alan Wake 2, Assassin’s Creed Shadows, Demon’s Souls, Dragon’s Dogma 2, Final Fantasy 7 Rebirth, Gran Turismo 7, Hogwarts Legacy, Horizon Forbidden West, Marvel’s Spider-Man 2, Ratchet & Clank: Rift Apart, The Crew Motorfest, The First Descendant і The Last of Us Part II Remastered.

Попередні замовлення на PS5 Pro розпочнуться 26 вересня. Офіційний запуск заплановано на 7 листопада.

Нагадаємо, у травні Sony повідомила, чому її річний прибуток знизився на 7%.

Читайте також на нашому сайті, як пісні Бейонсе допомогли компанії рекордно збільшити свої доходи.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.