До Дня святого Валентина в США з’явився новий застосунок для знайомств. Однак є один нюанс: щоб користуватися ним, ви повинні мати принаймні 675 кредитних балів, повідомляє TechCrunch.
Запущений фінансовою платформою Neon Money Club, Score – це застосунок для знайомств людей із хорошою чи відмінною кредитною історією, який спрямований на підвищення обізнаності про важливість фінансів у стосунках.
«Нам потрібно перевести розмову у площину, де фінанси традиційно не обговорюються. Перш ніж навчати людей, потрібно привернути їхню увагу. З Score ми починаємо розмову про фінанси до побачення», – розповів Люк Бейлі, співзасновник і генеральний директор Neon Money Club.
Він додав, що традиційні методи підвищення фінансової обізнаності вже застаріли.
Говорити про гроші часто незручно, але насправді фінанси можуть бути важливою частиною стосунків для багатьох людей. За даними CNBC, більшість громадян США вважають борги вагомою причиною для розлучення.
Ідея створення застосунку виникла на минулорічній виставці AfroTech. Тоді Neon Money Club влаштував вечірку просто на вулицях Остіна.
«Ми вирішили поставити одне запитання: «Якою має бути мінімальна кредитна оцінка людини, з якою ви зустрічаєтеся?». Саме воно пізніше і стало основою для створення застосунку Score», – сказав Люк Бейлі.
Застосунок буде доступним протягом обмеженого часу (приблизно 90 днів), і потенційні користувачі повинні подати заявку, щоб отримати доступ.
Після реєстрації Neon Money Club проведе м’яку кредитну перевірку користувачів, яка не вплине на їхні кредитні звіти. До того ж відповідна оцінка не відображатиметься у застосунку, додав Бейлі. У разі схвалення користувачі матимуть змогу спілкуватися з фінансовими однодумцями.
Середній кредитний рейтинг громадянина США нині становить 716. При цьому афроамериканці та латиноамериканці частіше ніж інші мають бал нижче 640.
Коли розробників запитали про те, що люди можуть сприймати програму як ознаку класового поділу, Бейлі відповів, що хороша кредитна історія є більш бажаною, аніж класова.
Ті, кому буде відмовлено в доступі до Score, будуть направлені до ресурсів для покращення своєї фінансової грамотності та до компанії Grow Credit, яка допоможе їм підвищити кредитні бали.
«Потім ці люди повернуться до нас, щоб отримати право на нашу продукцію», – вважає посадовець.
Нагадаємо, Neon Money Club був запущений у 2021 році з метою відстеження фінансової грамотності населення.
Минулого року він став першою технологічною компанією, яка випустила кредитну картку з AMEX. Вона дозволяє людям конвертувати бали кредитної картки у готівку, яку вони потім можуть інвестувати на фондовому ринку.
Зауважимо, що за даними PitchBook компанія залучила понад $10 мільйонів венчурного капіталу.
Читайте також на ProIT, як під час війни шукати фінансування українським стартапам. Гайд по місцях, «де гроші лежать».
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!