Соцмережа TikTok додає новий майданчик для розміщення реклами – на сторінці результатів пошуку.
Новий тип купівлі реклами під назвою Search Ads Toggle дасть змогу рекламодавцям орієнтуватися на користувачів платформи, які вводять відповідні запити у пошук TikTok. Про це повідомляє TechCrunch.
«Пошук, окрім багатьох інших функцій у TikTok, дає змогу користувачам відкривати різноманітний контент, спільноти, бренди та продукти в TikTok», – повідомляється у заяві представника TikTok про запуск нового рекламного плейсменту.
Завдяки новому плейсменту бренди зможуть орієнтуватися на користувачів, які самі шукають на платформі TikTok товари чи послуги, пов’язані з бізнесом бренду.
«Search Ads Toggle надає рекламодавцям нове місце для розміщення реклами, де зацікавлені користувачі шукають контент, релевантний їхньому бізнесу, даючи змогу рекламодавцям і далі спілкуватися зі спільнотою TikTok автентичним і привабливим способом», – йдеться в заяві.
При цьому Search Ads Toggle є розширенням купівлі відеореклами TikTok рекламодавцем, а не окремим рекламним продуктом.
Рекламодавці мають змогу додавати «мінус-слова» до кожної групи оголошень, що дозволяє їм уникнути показу своєї реклами за запитами, які не відповідають їхньому бренду.
Відповідно до внутрішніх тестів TikTok, проведених у липні, 70% груп оголошень із увімкненим параметром Search Ads Toggle продемонстрували нижчу ціну за дію (cost per action, CPA) та більш ефективну конверсію. Компанія тестувала ці оголошення з минулого року.
Серед перших тестувальників нової функції – такі бренди, як Clinique і DIBS Beauty. За даними TikTok, у Clinique конверсія зросла на 441%, рейтинг переходів на сайт – на 51%, а запам’ятовуваність реклами – на 7,4%.
Крім того, DIBS зафіксував на 8% більший обсяг конверсій, у 6 разів вищий коефіцієнт конверсії та зниження CPA на 22% порівняно з їхніми рекламними оголошеннями поза пошуковою системою.
Однак додавання рекламного слота також може стати проблемою для пошукової реклами Google.
До речі, пошуковий гігант вже визнав, що близько 40% молодих користувачів сьогодні починають пошук у соціальних застосунках, таких як TikTok та Instagram, а не в Google.
Поки неясно, наскільки ефективними будуть ці пошукові оголошення порівняно з більш традиційними плейсментами, до яких звикли маркетологи. Тим не менш, враховуючи вплив TikTok на поведінку користувачів при покупці, у найближчі місяці більше брендів поекспериментують із цією пропозицією.