Компанія Sony повідомила про падіння річного прибутку на 7% у 2023 фінансовому році.
Причини дві: занепад у відділі фінансових послуг і провал прогнозованого обсягу продажів флагманської ігрової консолі PlayStation 5, повідомляє CNBC.
Ось яких результатів Sony досягла у березневому кварталі порівняно з консенсусними оцінками LSEG:
- Дохід: 3,5 трильйона ієн ($22,4 мільярда) проти очікуваних 2,89 трильйона ієн. Це означає зростання на 14% порівняно з минулим роком, але це перше падіння показників із вересневого кварталу 2020 року, згідно з даними LSEG.
- Операційний прибуток: 229,4 мільярда ієн проти 236,81 мільярда ієн очікуваних. Це означає зростання на 57% порівняно з минулим роком.
Дохід японського ігрового гіганта у 2023 році становив 13 трильйонів, що на 19% більше, ніж торік.
Однак операційний прибуток Sony за весь рік оцінюється в 1,2 трильйона ієн ($12 мільярдів), що на 7% менше, ніж роком раніше.
Компанія трохи не досягла переглянутої мети щодо зниження продажів PlayStation 5. Її представники заявили, що продажі флагманської консолі сягнули 20,8 мільйона у 2023 фінансовому році. Це трохи менше за переглянуту ціль у 21 мільйон одиниць, яку Sony оголосила інвесторам у лютому. До цього компанія прогнозувала, що продасть 25 мільйонів одиниць консолі PS5 за весь рік.
Керівник компанії заявив, що Sony очікує ще нижчих продажів (18 мільйонів одиниць PS5) до березня 2025 року.
Це сталося після того, як у понеділок компанія оголосила про зміну керівництва свого ігрового підрозділу Sony Interactive Entertainment (SIE), а тимчасовий генеральний директор підрозділу Хірокі Тотокі став головою правління.
Багаторічні керівники Sony Хідеакі Нішіно та Гермен Халст були призначені генеральними директорами Platform Business Group і Studio Business Group відповідно – двох новостворених підрозділів SIE.
Sony заявила, що її бізнес у сфері фінансових послуг є основним сегментом, який знижує прибуток.
У 2023 році операційний дохід підрозділу фінансових послуг становив 173,6 мільярда ієн, що на 22,5% менше, ніж після значного зростання у 2022 році.
Також компанія постраждала від занепаду у своєму бізнесі рішень для обробки зображень і зондування (I&SS), де розміщені її чипи для обробки зображень.
Читайте також на ProIT: Попередні замовлення на Ghost of Tsushima для ПК скасовуються у країнах, де немає доступу до PSN.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!