Днями WhatsApp запустив канали у понад 150 країнах світу.
Під час першої фази запуску канали були доступні лише у 10 країнах. ProIT писав, що Україна була серед перших країн, які могли протестувати цю функцію.
Оновлення спрямоване на забезпечення приватності користувачів, даючи їм змогу отримувати новини без відкриття підписникам списку тих, на кого вони підписані. Адміністратори й користувачі можуть бути впевнені у захисті своєї особистої інформації.
«Якщо ви ще не користувалися каналами, наша мета – створити найбільш приватну службу розсилки із усіх доступних. Канали – це окремий розділ від бесід, і ті користувачі, за якими ви стежите, не відображаються іншим підписникам. Також ми захищаємо особисту інформацію як адміністраторів, так і підписників», – повідомили у WhatsApp.
З новими можливостями приходять й оновлення. Тепер користувачі можуть шукати канали за інтересами, які автоматично сортуються за країною проживання.
Також додана можливість залишати реакції на повідомлення та переглядати їх загальну кількість. Користувачі можуть редагувати відправлені повідомлення протягом місяця та додавати покликання на свій канал у пересланих повідомленнях.
У п’ятницю Meta заперечила повідомлення ЗМІ, у яких стверджувалося, що компанія розглядає можливість розміщення реклами у популярному застосунку для обміну повідомленнями WhatsApp.
Раніше Financial Times повідомляв, що деякі команди в Meta оцінювали доцільність показувати рекламу у списках розмов із контактами на головному екрані WhatsApp. У своїй заяві представники WhatsApp зазначили, що не тестують і не працюють над ним, а також не мають жодних планів щодо цього.
Згідно з повідомленням TechCrunch, аналітики вже давно припускають, що Meta зрештою представить рекламу у WhatsApp, оскільки соціальний конгломерат шукає способи монетизації сервісу, яким щодня користуються понад 2 мільярди людей по всьому світу. Instagram, порівняно набагато дешевше придбання Meta, зробив глибше просування з монетизацією.
Але Meta до цього часу відмовлялася від ідеї показу реклами у застосунку WhatsApp, покладаючись на заробіток через WhatsApp Business.
Читайте також на ProIT: У WhatsApp з’явилися «кружечки» як у Telegram.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!