Новий застосунок під назвою Noplace піднявся на вершину App Store після запуску в середу з режиму лише за запрошеннями.
Розроблений, щоб привернути увагу молоді, Noplace схожий на сучасний MySpace із його яскравими профілями, які можна налаштувати, які дозволяють людям ділитися всім — від статусу стосунків до того, що вони слухають або дивляться, що вони читають або роблять тощо. Про це повідомляє Tech Crunch.
Noplace вже став вірусним ще до публічного запуску завдяки своїй функції, яка дозволяє користувачам виражати себе, налаштовуючи кольори свого профілю.
Noplace пропонує мініпрофіль, який можна налаштувати. Користувачі можуть поділитися тим, що вони зараз роблять, і налаштувати його відповідно до своїх інтересів.
Профілі користувачів можуть містити теги, які програма називає «зірочками», що позначають інтереси або теми, які їх цікавлять. Наприклад, користувачі можуть додати свій знак зодіаку, свій тип особистості. Профіль навіть має розділ «10 кращих друзів», що нагадує топ-8 MySpace.
Але Noplace більше схожий на глобальний груповий чат або конкурента X, ніж на альтернативу Facebook, оскільки зосереджений на текстових оновленнях і наразі не підтримує ані фото, ані відео.
Також на Noplace користувачі можуть ділитися тим, чим вони займаються. Якщо ви перебуваєте в новому місті, дивитеся шоу чи слухаєте нову групу, це можуть бути ваші оновлення статусу. Застосунок пропонує дві стрічки: одну з вашими друзями, а іншу — глобальну стрічку від усіх у програмі й обидві у зворотному хронологічному порядку.
Компанія зосереджена на модерації, створивши для цього власну внутрішню інформаційну панель, і доручає команді забезпечити безпеку користувачів.
Noplace можна безкоштовно завантажити на iOS. Також застосунок доступний у режимі лише для читання в Інтернеті. Плани монетизації ще не реалізуються.
Noplace конкурує з іншими застосунками для пошуку друзів, орієнтованими на покоління Z, такими як Wizz, Yubo, purp, LMK та інші.
Стартап підтримується фінансуванням інвесторів, зокрема 776 (Алексіс Оганян), Forerunner Ventures та інших.
Згідно з даними PitchBook, компанія залучила $15 мільйонів, у результаті чого загальна сума зборів досягла $19 мільйонів.
Читайте також на ProIT про Bananabin для Mac: анімовані мухи підкажуть, коли видаляти сміття.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!