Мейнфрейм IBM – це остання платформа, яка отримала генеративного помічника на основі ШІ для спрощення автоматизації та допомоги клієнтам у рутинних завданнях, повідомляє NetworkWorld.
IBM випустила новий ШІ-асистент watsonx для Z v1, який поєднує автоматизоване кодування й технологію штучного інтелекту watsonx для полегшення роботи мейнфрейму.
«Користувачі можуть безперешкодно імпортувати наявну довірену автоматизацію, створену за допомогою Ansible, мови керування завданнями (JCL) і REXX як навички в каталог продуктів», – написали Парул Мішра, віцепрезидент з управління продуктами IBM Digital Labor, і Скайла Луміс, віцепрезидент IBM Z Software, у блозі про нового ШІ-помічника.
За їхніми словами, ці навички можна застосувати в чаті з урахуванням контексту, використовуючи розширювану систему автоматизації watsonx Orchestrate, яка покращує продуктивність і прискорює ефективність мейнфрейму. WatsonX дозволяє клієнтам створювати та керувати ресурсами ШІ й робочими процесами.
Асистент watsonx для Z використовує орієнтовану на чат гранітну модель 13b.labrador generative AI Large Language Foundation. Ця модель є англомовною системою корпоративного рівня, яка навчається з набором даних із понад 2,5 трильйонів токенів, включно зі специфічним для IBM Z контентом.
За словами Мішри та Луміса, він використовує генерацію доповненого пошуку (RAG) для конкретного домену Z, щоб надавати користувачам підібраний контент.
Наприклад, помічник може генерувати відповіді на запитання користувачів IBM Z у спеціальному контенті Z, а також рекомендувати відповідні автоматизовані навички, які можна використовувати під час розмови.
За словами блогерів, розробник ШІ-помічника пропонує доступ до генеративної студії штучного інтелекту й автоматизації із низьким кодом для помічників на основі великої мовної моделі (LLM), які базуються на бізнес-контексті, даних та автоматизації.
«Конструктор AI Assistant дає змогу розширити ваші інвестиції в автоматизацію та масштабне запровадження за допомогою високорозмовного інтерфейсу, наповненого ШІ, якому можна довіряти. Генеративні можливості ШІ надаються надійними та прозорими LLM від IBM, налаштованими для конкретних бізнес-функцій», – заявили блогери.
Розробники мають гнучкість і контроль, щоб вирішувати, коли і як використовувати LLM через обґрунтування контенту, дії під керуванням ШІ та навички спілкування.
Надалі IBM заявила, що має намір розробити IBM watsonx Assistant для Z, який працюватиме на IBM Linux на Z. Ідеї ті самі для дистрибутиву Linux, що клієнти можуть спростити операції та розробку на IBM Linux на Z.
IBM Z – це найновіший із безлічі помічників на основі штучного інтелекту, які пропонують різні постачальники. Зокрема, Cisco, Juniper, Extreme, Microsoft, Fortinet та багато інших.
У нещодавньому звіті Gartner зазначено, що до 2028 року 75% розробників корпоративного програмного забезпечення використовуватимуть ШІ-помічники з коду порівняно з менш ніж 10% на початку 2023 року. 63% організацій зараз розгортають або вже розгорнули помічники з коду зі штучним інтелектом.
Читайте також на ProIT: Red Hat планує стати платформою для корпоративного ШІ.
Раніше ми повідомляли, що Red Hat представила можливість політики як коду (policy-as-code) для платформи автоматизації Ansible. Вона обіцяє спростити застосування та виконання політик управління й відповідності.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!