Компанія Google планує інвестувати до $2 мільярдів в Anthropic – стартап зі штучного інтелекту, заснований колишніми керівниками OpenAI. Про це повідомляє CNBC.
Зобов’язання передбачає авансове вливання $500 мільйонів і додаткові $1,5 мільярда, які будуть інвестовані з часом, повідомив CNBC представник Anthropic. Раніше про заплановане фінансування повідомляла газета The Wall Street Journal.
Anthropic є розробником Claude 2, чат-бота, що конкурує з ChatGPT OpenAI, який використовують такі компанії, як Slack, Notion і Quora. Компанію було засновано у 2021 році. Окрім Google, вона отримала фінансування від Salesforce і Zoom, а на початку цього року її оцінили в $4,1 мільярда.
Claude 2 має здатність узагальнювати приблизно до 75 тисяч слів, що еквівалентно довжині книги. Користувачі можуть вводити великі набори даних і запитувати підсумки у формі пам’ятки, листа чи історії. Натомість ChatGPT може обробляти близько 3000 слів.
Дослідження Arthur AI, платформи моніторингу машинного навчання, виявили, що Claude 2 є найнадійнішим чат-ботом з точки зору «самосвідомості». Тобто точно оцінює, що він робить і чого не знає, і відповідає лише на запитання, які він підтримує навчальними даними. Arthur AI тестував чат-боти від Meta, Cohere та OpenAI.
У квітні Google інвестувала в компанію $300 мільйонів, отримавши 10% акцій. Того ж місяця Anthropic була однією з чотирьох компаній, запрошених на зустріч у Білому домі, щоб обговорити відповідальний розвиток штучного інтелекту з віцепрезидентом Камалою Гарріс.
Anthropic зібрала $450 мільйонів у травні. Згідно з даними PitchBook, на той час це був найбільший раунд фінансування для компанії зі штучним інтелектом після інвестицій Microsoft в OpenAI у січні.
Anthropic заснували Даріо Амодей, колишній віцепрезидент OpenAI з досліджень, і його сестра Даніела Амодей, яка була віцепрезидентом OpenAI з безпеки та політики. Кілька інших ексдослідників OpenAI також входили до команди засновників Anthropic.
У липні Даніела Амодей розповіла CNBC, що Anthropic витратила щонайменше 2 місяці на розробку свого нового чат-бота, причому команда з 30 до 35 людей працювала безпосередньо над моделлю штучного інтелекту, а загалом 150 людей підтримували її.
Вона сказала, що ринок зростає настільки швидко, що є багато можливостей для досягнення успіху кількома гравцями.
«Це справді незвичайний час із точки зору бізнесу, тому що існує такий великий попит на великі мовні моделі, і попит справді більший, ніж галузь може забезпечити зараз. Ландшафт дуже широкий, і є справді досить багато місця для багатьох різних користувачів і типів користувачів, щоб використовувати ці системи», – наголосила посадовиця.
Раніше ProIT розповідав, що згідно з дослідженням більше половини співробітників не знають, як їхні компанії використовують ШІ.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!