Google нещодавно запросив своїх співробітників на тестування нового продукту YouTube, який дає змогу користувачам отримати доступ до ігор на мобільних пристроях або комп’ютерах. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Новий сервіс під назвою Playables є частиною стратегії виконавчого директора компанії з пошуку нових напрямів для розширення після зниження витрат на рекламу.
За інформацією видання, Google (материнська компанія YouTube) проводить внутрішнє тестування онлайн-ігор. Це свідчить про амбітні плани розширитися зі сфери відеохостингу на ігри. За допомогою веббраузерів або мобільного додатку YouTube (на Android та iOS) користувачі матимуть змогу миттєво грати в них.
YouTube, яким активно користуються мільярди людей, вже є популярним майданчиком для геймерів і конкурує з Twitch від Amazon за глядачів прямих трансляцій. Наявність онлайн-ігор дасть змогу YouTube зайняти більшу частку ринку в цьому сегменті.
«Геймінг вже тривалий час є фокусом YouTube, – цитує видання представника компанії. – Ми постійно експериментуємо з новими функціями, але наразі ми нічого не оголошуємо».
У листі до співробітників не зазначалося, як YouTube зароблятиме гроші на новому продукті.
Компанія Google дозволяє користувачам завантажувати мобільні ігри через магазин додатків Google Play на пристроях з операційною системою Android, отримуючи до 30% від розробників, які своєю чергою мають дохід у понад $1 млн щороку.