Продукт, який має стати помічником для журналістів, був продемонстрований керівникам The New York Times, The Washington Post і News Corp, якій належить The Wall Street Journal. Про це повідомляє The New York Times.
Інструмент із кодовою назвою «Genesis» може отримувати інформацію, наприклад деталі щодо поточних подій, і генерувати новинний контент.
В Google вважають, що інструмент може служити особистим помічником для журналістів, автоматизуючи деякі завдання, щоб звільнити час для цікавіших проєктів. Технологічний гігант розглядає Genesis як форму «відповідальної технології».
The New York Times повідомляє, що деякі керівники, які були присутні на презентації, назвали цей інструмент таким, що «викликає занепокоєння».
Дженн Крайдер, представник компанії Google, повідомила в офіційній заяві, що «у партнерстві з видавцями новин, особливо невеликими ЗМІ, ми знаходимося на ранніх стадіях вивчення ідей щодо потенційного надання інструментів із підтримкою ШІ, щоб допомогти журналістам у їхній роботі. Наприклад, інструменти з підтримкою штучного інтелекту можуть допомогти журналістам вибрати варіанти для заголовків або різні стилі написання. Наша мета – надати журналістам вибір використання цих нових технологій таким чином, щоб підвищити свою продуктивність. Так само, як ми робимо допоміжні інструменти доступними для людей у Gmail і Google Docs. Простіше кажучи, ці інструменти не призначені й не можуть замінити важливу роль журналістів у висвітленні, створенні та перевірці фактів своїх статей».
Новинні організації в усьому світі вирішують для себе питання, чи використовувати інструменти ШІ у своїй роботі. Багато хто, в тому числі The Times, NPR та Insider, повідомили співробітників, що мають намір вивчити можливі варіанти використання штучного інтелекту. Вони прагнуть побачити, як його можна відповідально застосувати у виробництві новин, де лічені секунди й точність мають велике значення.
Деякі інформаційні агенції, зокрема Associated Press, давно використовують ШІ для створення звітів про прибутки компаній, але вони залишаються незначною частиною контенту агенції у порівнянні з тими, які пишуть журналісти. Штучний інтелект може це змінити, даючи змогу користувачам створювати статті у ширшому масштабі, які, якщо їх не редагувати та ретельно не перевіряти, можуть поширювати дезінформацію.
На початку цього року американське медіа CNET почало генерувати контент за допомогою генеративного ШІ, що мало негативні наслідки для компанії. Зрештою CNET довелося виправляти більшу частину статей, створених таким чином. Деякі статті містили фактичні помилки, інші – плагіат.
У деяких із них на сайті тепер є примітка редактора: «Попередня версія цієї статті була створена за допомогою механізму ШІ. Ця версія була суттєво оновлена штатним автором».
Раніше ми повідомляли, що Google Cloud запускає anti-money laundering продукт на основі штучного інтелекту.