ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Canva робить Affinity безкоштовним і посилює конкуренцію з Adobe

author avatar ProIT NEWS

Компанія Canva Inc. презентувала новий набір ШІ-інструментів для дизайну й інтегрувала нещодавні придбання у свою головну екосистему, посилюючи конкуренцію з Adobe Inc. і готуючись до IPO протягом 2 років.

Австралійська Canva презентувала власну фундаментальну AI-модель, яка дає можливість користувачам створювати плакати, відео, гасла або презентації за кілька секунд. Для цього достатньо лише коротких інструкцій у вигляді розмовних підказок.

Нову лінійку інструментів презентували на заході в Сіднеї лише через кілька місяців після масштабного квітневого оновлення.

«Ми збільшили швидкість випусків до двох великих релізів на рік. Використання ШІ у внутрішніх процесах зробило нашу роботу ефективнішою — тепер кожен продукт-менеджер і розробник працює продуктивніше», — зазначив операційний директор Кліфф Обрехт.

Інтеграція Affinity і ставка на професійний сегмент

Canva також зробила безкоштовним свій пакет Affinity, популярний серед користувачів Mac, який компанія придбала минулого року за кілька сотень мільйонів доларів. Це частина стратегії інтеграції нещодавніх придбань у головний продукт.

Canva й далі конкурує з Adobe Firefly, яка також активно розвиває генеративні функції. На тлі цього акції Adobe знизилися більш ніж на 20% у 2025 році. Інвестори побоюються, що молоді AI-компанії, зокрема Canva, швидше освоюють нові технології.

Компанія розраховує, що AI-функції пришвидшать зростання доходів і допоможуть підготуватися до біржового розміщення. Canva вже запросила Келлі Стекельберг, колишню фіндиректорку Zoom, очолити фінансовий напрям.

«IPO відбудеться протягом 2 років, але точну дату ще не визначено», — підтвердив Обрехт.

Позиція на ринку

Оцінена у $42 мільярди, Canva має понад 260 мільйонів активних користувачів щомісяця і $3,5 мільярда річного доходу. Компанія активно виходить на корпоративний ринок Adobe, укладаючи контракти з LinkedIn, Stripe, Snowflake і Pinterest.

Крім того, Canva не відмовляється від M&A-стратегії.

«У нас є мільярд доларів на рахунку, тож ми відкриті до придбань, але підходимо до цього дуже вибірково. Інтегрувати компанії складно», — наголосив Обрехт.

Читайте також на ProIT, як організувати спільну роботу над візуальними проєктами й ідеями.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.