Компанія Adobe анонсувала появу GenStudio – нової програми, яка допомагає брендам створювати контент і вимірювати його продуктивність. У центр програми закладено генеративний штучний інтелект, повідомляє Tech Crunch.
Інструмент створений для допомоги маркетологам, які хочуть створювати публікації в соціальних мережах, кампанії електронною поштою та медійну рекламу. Незабаром з’явиться підтримка створення цілих вебсайтів.
В Adobe хочуть, щоб GenStudio, який вона вперше представила у вересні минулого року, була наскрізним рішенням, яке б допомагало маркетологам адаптувати свій контент до різних каналів і сегментів аудиторії.
Він містить інструменти для створення контенту, керування кампаніями й аналітику. Але для створення персоналізованого контенту вам потрібен ланцюг поставок, який спрощує створення великої кількості контенту для бренду, а також інструменти для вимірювання ефективності цього контенту.
Оскільки бренди намагаються охопити потенційних клієнтів за допомогою все більшої кількості каналів і водночас намагаються персоналізувати свої повідомлення, виникає значне навантаження на загальний ланцюг постачання контенту. Генеративний ШІ може значно прискорити його створення.
GenStudio бере фрагменти інших корпоративних служб Adobe, таких як Workfront і Journey Analytics, для аналізу міжплатформенної інформації та поєднує це з частинами своїх творчих інструментів (наприклад, Adobe Express) і моделей Firefly.
Компанії, які вже використовують ці служби, можуть підключити їх до GenStudio. Наявність цих інтеграцій означає, що маркетологи можуть негайно почати працювати з наявними активами бренду. У контексті GenStudio це означає, що вони можуть міксувати їх із новими створеними ШІ фонами, наприклад, щоб створити нову публікацію в Instagram. Наприклад, такий бренд, як Coca-Cola, може використати зображення пляшки кока-коли та закріпити його на фоні, створеному Firefly.
Щоб вносити додаткові зміни, у службу вбудовано полегшену версію Adobe Express.
Бренди можуть установлювати свої налаштування в GenStudio, інструмент також постійно перевіряє, чи все, що створює користувач у GenStudio, відповідає вимогам бренду.
Важливо те, що бренди можуть використовувати свої набори стилю та створювати індивідуальні моделі на основі наявних активів. Adobe фактично використовує набір нових API для забезпечення багатьох із цих можливостей, які тепер також доступні стороннім розробникам.
Інтегрована аналітика може стати головною перевагою цієї нової послуги для маркетологів.
Adobe також оголосила про партнерство з Microsoft, яке забезпечить робочі процеси Adobe Experience Cloud і аналітичну інформацію для Microsoft Copilot для Microsoft 365. Microsoft заявила, що це партнерство допоможе маркетологам у роботі з такими програмами, як Outlook, Teams і Word.
Тим часом Adobe може зіткнутися з новою конкуренцією, оскільки платформа дизайну Canva нещодавно придбала Affinity, надавши їй доступ до різноманітних форм творчого програмного забезпечення, подібного до Adobe Photoshop, Illustrator та InDesign.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!