ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Вечір пʼятниці: GameSpot опублікував документальний фільм про створення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

author avatar ProIT NEWS

Американський ігровий портал GameSpot опублікував 40-хвилинний документальний фільм, присвячений історії створення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl у складних умовах повномасштабної війни.

Документальна стрічка детально розповідає про довгий шлях розроблення S.T.A.L.K.E.R. 2. Спочатку проєкт був скасований ще у 2012 році, але пізніше відновлений і мав вийти у 2022-му. Проте початок повномасштабного вторгнення росії змусив студію GSC Game World адаптуватися до нових реалій.

Автори фільму зосередили увагу на періоді після лютого 2022 року. Через війну частина команди евакуювалася до Праги, де було створено новий офіс, тоді як майже 230 розробників залишилися в Києві.

Розробники поділилися особистими історіями про те, як війна вплинула на процес створення гри.

«Я не хотів їхати. Я не зміг би собі цього пробачити. Я був злий. На той момент виїзд просто не був варіантом», — розповів наративний дизайнер GSC Game World Максим Гнатков.

Також у фільмі розповіли про випробування, які довелося подолати студії: постійні обстріли Києва, пожежа у празькому офісі, яка знищила серверну кімнату та частину файлів гри.

«Ця ситуація зробила нас сильнішими, тому що ми зрозуміли, як реагувати й що робити, щоб такого більше не сталося», — розповів CEO GSC Game World Євген Григорович.

Документальна стрічка має субтитри українською мовою і складається з дев’яти історій розробників гри. Команда GameSpot відвідала офіс GSC Game World у Празі, де і поспілкувалася з творцями S.T.A.L.K.E.R. 2. Переглянути фільм можна тут.

Раніше ми повідомляли, що розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 обіцяють гравцям нові унікальні сюжетні доповнення.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.