Synthesia, стартап зі створення відео на основі штучного інтелекту, представив свої «Виразні аватари», які передають людські емоції на основі запиту користувача.
У Synthesia, яку підтримує NVIDIA, кажуть, що аватари будуть зарезервовані для корпоративних користувачів, які хочуть створювати навчальні відео, презентації та інші корпоративні матеріали без людей-акторів. Про це повідомляє ExtremeTech.
Під час віртуальної події, яка транслювалася у прямому ефірі через LinkedIn, генеральний директор Synthesia Віктор Ріпарбеллі продемонстрував аватари Алекса, Джошуа, Талії, Франчески, Джаза, Джулії та Паломи. Сім цифрових акторів імітують людей різного віку й етнічної приналежності, причому одні одягнені повсякденно, а інші – в офісному одязі.
Користувачі можуть вибрати, як аватари доставляють свої сценарії: коли й на який час вони зупиняються, куди дивляться, який настрій передають. Аватари можуть доставляти сценарії будь-якою зі 135 мов чоловічим або жіночим голосом або ж користувачі можуть завантажувати аудіозаписи для аватарів для синхронізації губ.
Також можна налаштувати фон відео. Власні приклади Synthesia включають розмитий ландшафт жвавого офісу, внутрішню частину магазину і 2D-візуальні ресурси. Також легко уявити, що аватари використовуються в автосалонах або у літаках для відео про безпеку подорожей.
За лічені хвилини користувачі можуть створювати реалістичні відеоролики без субтитрів, без використання камер, мікрофонів, акторів і трудомісткого редагування, пов’язаного зі звичайним створенням відео.
Однак аватари призначені не для будь-кого. Оскільки увага світу дедалі більше зосереджена на дезінформації, Synthesia планує обмежити доступність своїх аватарів для корпоративних клієнтів. У той час як звичайні користувачі Інтернету можуть протестувати аватари до 36 хвилин відео на рік, для доступу до повного банку Synthesia зі 140 аватарів, функцій співпраці, користувальницьких шрифтів та інших інструментів дизайну потрібен платний обліковий запис.
Корпоративний доступ також відкриває можливість створити «цифрового близнюка» або аватар, який буде схожий на вас. Більшість функцій налаштування платна і в основному доступна великим компаніям, завдяки чому Synthesia сподівається уникнути багатьох зловживань, пов’язаних із діпфейками та іншими «віртуальними персонажами».
Зараз Synthesia продає свою технологію понад 55 тисячам компаній, в основному для корпоративних презентацій і навчальних відео. Минулого року фірма залучила $90 мільйонів під час раунду фінансування під керівництвом NVDA.O NVentures, що належить NVIDIA. Synthesia – це лише одна з багатьох інвестицій у периферійні пристрої, пов’язані зі штучним інтелектом.
Раніше ProIT повідомляв, що платформа Synthesia, яка перетворює текст на згенеровані ШІ відеоаватари, збільшила вартість до $1 мільярда.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!