ProIT: медіа для профі в IT
3 хв

Рік після запуску Threads. Чому соцмережа «не зайшла» українцям?

author avatar Катерина Чуб

За рік після грандіозного запуску соцмережа Threads зібрала понад 175 мільйонів активних користувачів щомісяця. Про це заявив генеральний директор Meta Platforms Марк Цукерберг.

За цей час Threads здобула популярність у країнах із великою базою користувачів Instagram. Зокрема, такі країни як США, Індія, Бразилія, Індонезія та Велика Британія є провідними ринками для цієї платформи.

Однак в Україні соцмережа не користується такою шаленою популярністю. Її швидше сприймають як додаток до Instagram та критикують.

ProIT розібрались в особливостях роботи Threads та чому соцмережа «не зайшла» українцям.

Особливості роботи Threads

За функціоналом Threads практично один в один нагадує Х (Twitter).

Тут можна викладати пости (до 500 символів), фотографії та відео, ставити уподобайки, коментувати й репостити публікації, а також підписуватися на цікаві акаунти.

Стрічка у Threads лише одна, алгоритмічна, тобто наповнена користувачам, за якими ви стежите, та рекомендованим вмістом, так як і в Instagram.

Мінусом є те, що немає способу змусити Threads показувати вам повідомлення тільки з облікових записів, на які ви підписані, як і немає можливості очистити головний екран від незнайомих акаунтів.

Реєструватись у Threads не потрібно — вхід у мережу відбувається з використанням облікового запису Instagram.

Однією з головних переваг Threads є приватність. Ви контролюєте, з ким спілкуєтесь і кому надсилаєте свої повідомлення.

Threads агресивна до українців

Фактично з самого початку запуску Threads від Meta зазнає критики в Україні.

Основна причина —  соцмережа вибірково дозволяє постити контент про війну та російську агресію.

Інформація, яка «не подобається платформі», «баниться» або ж видаляється.

Оскільки загальні правила, які регулюють роботу Threads, розміщені в Instagram Help Center, та враховуючи тісну інтеграцію нової мережі з Instagram, типи забороненого контенту у Threads визначаються правилами, які вже давно працюють для Instagram.

Весь контент, який користувач завантажує до цієї мережі, має відповідати певним правилам:

  • Не можна постити погрози та «мову ненависті». Ніколи не ок заохочувати насильство або атакувати когось, базуючись на їхній расі, етносі, національному походженні, статі, гендері, гендерній ідентичності, сексуальній орієнтації, релігії, інвалідності або хворобах, йдеться у правилах.
  • Можна постити тільки відео або текст, які або належать користувачеві, або на які в нього є права.
  • Не можна постити зображення оголеного тіла (зокрема, зображення сексу, геніталій та дупи).
  • Можуть бути застосовані обмеження і на частково або повністю оголені фото дітей, які постять їхні ж батьки.
  • Не можна спамити, влаштовувати гівевеї за уподобайки, коментарі або підписки.
  • Не можна постити підтримку тероризму, організованої злочинності або групам, які когось ненавидять.

З огляду на це українським користувачам, які часто використовують соцмережі для того, щоб проводити інформаційні кампанії та повідомляти іноземній аудиторії про воєнні злочини росіян в Україні, у Threads (як і в Instagram) доводиться все ж обирати обережні формулювання.

Адже алгоритми соцмереж розцінюють емоційні повідомлення про злочини рф, як «мову ворожнечі», за яку можуть видалити тред або ж взагалі «забанити».

Перспективи Threads

Окрім жорстких правил, соцмережа також має й інші фактори, через які ризикує опинитися у списку швидкоплинних трендів:

Подібність до Instagram

Фактично Threads не пропонує нічого принципово нового порівняно з Instagram, який вже має схожі функції для спілкування й обміну візуальним контентом.

Також Threads поки що не має достатньої кількості функцій або не пропонує можливості, які користувачі мають в інших застосунках, таких як Facebook чи Telegram, який останнім часом став чи не головним джерелом інформації та спілкування для українців.

Не замінила Х (Twitter)

За довгий час існування Х має величезну базу користувачів, яка налічує сотні мільйонів активних користувачів щомісяця.

Хоча Threads швидко зросла, досягти такого рівня популярності за рік було б складно.

Окрім цього, Threads орієнтована на створення більш особистих і приватних зв’язків між користувачами, тоді як Х відома своєю відкритістю та можливістю ділитися думками з широкою аудиторією, в тому числі й більш різкими висловлюваннями, ніж це дозволено у Threads.

Однак варто зауважити, що Threads має потенціал для зростання і розвитку завдяки підтримці Meta та постійним оновленням.

Проте її успіх буде залежати від здатності адаптуватися до потреб користувачів і пропонувати унікальні переваги, яких немає у конкурентів.

Читайте також на ProIT: Рік потому: що Meta має змінити у Threads.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.