Виробник ляльок Barbie Mattel був вимушений вибачатися перед покупцями після того, як клієнти помітили, що його ляльки Wicked Edition (присвячені прем’єрі однойменного фільму) містять на упаковці посилання на сайт для дорослих.
Іграшковий товар помилково спрямовував клієнтів на домашню сторінку студії порнографічних фільмів Wicked Pictures замість правильної URL-адреси: WickedMovie.com. Про курйоз повідомляє The Verge.
«Ми глибоко шкодуємо про цю прикру помилку і вживаємо негайних заходів, щоб виправити її. Повідомляємо батькам, що неправильно надрукований вебсайт не підходить для дітей», — йдеться у заяві Mattel для The Hollywood Reporter.
Представники компанії заявили, що ляльки, які були випущені до кіноадаптації мюзиклу, переважно продаються в США і що помилка була одруківкою.
Поки незрозуміло, скільки неправильно позначених іграшок, які рекламуються для дітей віком від 4 років, вже встигли розповсюдити по магазинах.
За даними The Hollywood Reporter, постраждалі продукти з лінії іграшок наразі знімаються з полиць різних роздрібних торговців, включно з Walmart. Best Buy та Amazon.
У компанії порадили клієнтам, які вже купили ляльок вартістю від $24,99 до $39,99, викинути упаковку продукту або приховати посилання.
Однак деякі користуються фінансовою вигодою з цієї помилки. Продукти, рекламовані спеціально із друкарською помилкою, виставляються на eBay за сотні доларів.
Новий фільм Wicked — це приквел до «Чарівника країни Оз», який розповідає історію з точки зору відьом Ельфаби (Синтія Еріво) та Галінди (Аріана Гранде).
Перша частина Wicked дебютує у кінотеатрах вже наприкінці місяця. Другий фільм очікується в листопаді наступного року.
Читайте також на ProIT, як ШІ-стартап Metaphysic допомагає голлівудським режисерам знімати кіно.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!