У готелі Shangri-La Traders в аеропорту Шанхай Хунцяо з’явився гуманоїдний робот для обслуговування гостей — XMAN-R1. Модель розроблена компанією Keenon Robotics, повідомляє Interesting Engineering.
XMAN-R1 зустрічає гостей на рецепції, підтримує розмову, відповідає на запитання та навіть вручає вітальні подарунки. Завдяки рухам, жестам і голосовій взаємодії він забезпечує більш «людяний» формат сервісу і створює відчуття перебування в готелі майбутнього.
За роботу XMAN-R1 відповідає система штучного інтелекту KOM 2.0 — перша Vision-Language-Action-модель, створена спеціально для сервісної індустрії. Вона поєднує комп’ютерний зір, мовні алгоритми та контроль рухів, дозволяючи роботу розуміти наміри людей і діяти в реальному часі.
Keenon також розробила платформу KEENON ProS, яка «навчає» роботи спеціалізованим навичкам для різних сценаріїв — від прибирання до допомоги гостям.
Паралельно з XMAN-R1 у готелі працює ціла команда спеціалізованих роботів Keenon. Вони займаються доставкою речей у номери, транспортуванням багажу, прибиранням та доставкою їжі. Це допомагає автоматизувати рутинні процеси й дозволяє персоналу більше уваги приділяти гостям.
Keenon працює у сфері робототехніки понад 15 років і встановила більш як 100 тисяч роботів у більш ніж 60 країнах. У компанії зазначають, що поєднання гуманоїдних і вузькоспеціалізованих роботів дає змогу поєднати гнучкість у взаємодії з людьми та високу ефективність у щоденних завданнях.
Раніше ми повідомляли, що китайський стартап Noetix створив гуманоїда Bumi — він ходить, реагує на голос і коштує $1400.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!