Подумайте про програми, які ви використовуєте на своєму телефоні щодня. Дослідження показали, що американці щомісяця використовують у середньому 46 мобільних застосунків для виконання різноманітних щоденних завдань. А тепер уявіть, якби ви могли об’єднати всі ці програми в одну. Універсальний магазин, де можна поспілкуватися з друзями, замовити їжу, заплатити за оренду або навіть проконсультуватися з лікарем — так званий суперзастосунок.
CNBC розповідає, чому американські техкомпанії намагаються відтворити китайську модель суперпрограми WeChat.
«Нам усім набридли десятки застосунків на наших телефонах. Привабливість суперпрограми полягає в тому, що всі функції цих застосунків знаходяться в одному місці. Це зручно», — сказав Арджун Харпал, старший інформаційний репортер CNBC.
Мабуть, найвидатнішим прикладом суперзастосунку є WeChat від Tencent, який був створений у 2011 році як простий застосунок для обміну повідомленнями в Китаї й сьогодні має понад 1,3 мільярда активних користувачів щомісяця.
Таких програм можна пояснити кількома факторами, зокрема зручністю, простотою взаємодії з користувачем і поведінкою користувача. У той час як суперпрограми процвітали в Азії, їх впровадження на західних ринках, включно зі США, було повільніше через низку причин.
«Сьогодні нормативне середовище в США, безумовно, не сприяє розробці суперпрограм. Існують дуже сильні засоби захисту таких речей, як однорангове кредитування, конфіденційність даних, антимонопольне законодавство тощо, що не дозволяє застосункам у США процвітати так само, як міг би WeChat», — сказав Ден Пруд’омм, доцент Коледжу бізнесу Міжнародного університету Флориди.
Однак все може почати змінюватися, оскільки останніми роками все більше технологічних компаній націлені на те, щоб представити модель суперпрограм у США.
Раніше ми розповідали про плани Ілона Маска створити застосунок для всього.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!