Робін Цзен, засновник найбільшої у світі компанії з виробництва акумуляторів для електромобілів CATL, заявив, що ставка генерального директора Tesla Ілона Маска на технологію циліндричних батарей формату 4680 зазнає краху та ніколи не стане успішною. Про це повідомляє The Verge.
У коментарі агентству Reuters Цзен розповів, що під час візиту Маска до Китаю у квітні вони провели гарячу дискусію.
«Я все йому пояснив, а він мовчав. Він не знає, як створювати батареї», — зазначив Цзен.
Що відомо про батареї 4680?
Так звані безконтактні батареї формату 4680, які Tesla використовує в деяких своїх автомобілях, зокрема в Cybertruck, мають забезпечувати у 5 разів більшу енергетичну ємність. У вересні компанія оголосила про виробництво 100 мільйонів таких елементів.
За останніми даними The Information, Маск дав команді, яка працює над цими батареями, термін до кінця року, щоб вирішити проблеми, пов’язані з витратами й іншими аспектами.
Чому CATL має перевагу?
Батареї CATL використовуються в широкому спектрі електромобілів — від Tesla в Китаї до Ford у Північній Америці. Зокрема в моделях Mustang Mach-E та F-150 Lightning.
CATL спеціалізується на батареях із літій-залізо-фосфатом (LFP), які зазвичай мають меншу дальність пробігу порівняно з циліндричними елементами, що застосовуються у багатьох автомобілях Tesla.
Цзен про Маска: хороший інженер, але надто амбітний
Попри критику знань Маска щодо батарей, Цзен визнав, що той добре розуміється на мікросхемах, програмному забезпеченні, апаратних засобах і механічних речах.
Також він зауважив, що головна проблема Маска — перебільшені обіцянки стосовно термінів, що стало для нього звичкою. Особливо це стосується технології повного автопілоту (Full Self-Driving).
«Можливо, щось потребує п’яти років, але він говорить, що це займе два. Я запитав його, чому так. Він відповів, що хоче мотивувати людей», — додав Цзен.
Раніше ми повідомляли, що Tesla презентувала роботаксі Cybercab і фургон Robovan.
Читайте також на ProIT: Tesla заборонила власникам Cybertruck продавати авто у перший рік після покупки.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!