Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) перевіряє повідомлення про те, що автомобілі Tesla Model 3 і Model Y 2023 року випуску втрачають кермове управління під час руху. Йдеться про 28 тисяч автомобілів, повідомляє The Verge.
NHTSA отримала 12 скарг щодо втрати керування та роботи гідропідсилювача у цих автомобілях.
П’ять повідомлень вказують на нездатність кермувати автомобілем. У семи додаткових повідомленнях йдеться про втрату підсилювача керма, що призвело до збільшення зусиль для керування автомобілем. Поки що немає повідомлень про будь-які смертельні випадки або травми, викликані цими інцидентами.
Щодо Tesla вже ведеться кілька розслідувань. Є звіти про те, що рульові колеса позашляховиків Model Y відвалилися під час руху автомобіля.
NHTSA також отримало понад 800 повідомлень про проблеми з «фантомним гальмуванням», коли автомобілі Tesla раптово гальмували у відповідь на невидимі небезпеки.
Компанія була змушена випустити бездротове оновлення програмного забезпечення для 1,1 мільйона автомобілів у Китаї у відповідь на проблеми з гальмуванням і прискоренням. Деякі власники автомобілів подали до суду через цю проблему.
Крім того, Tesla стикається з можливим відкликанням своїх продуктів Autopilot та Full Self-Driving через понад десяток випадків, коли автомобілі компанії, які використовують функції допомоги водієві, врізалися у нерухомі машини.
З розслідуваннями дефектів і відкликанням стикаються всі автовиробники. Нещодавно Ford був змушений відкликати майже 900 тисяч вантажівок F-150 через можливе випадкове включення екстреного гальмування під час руху.
Tesla стикається з більшою кількістю відкликань, якщо порівняти з іншими автовиробниками. З 400 відкликань, зареєстрованих у 2022 році, компанія зайняла чотири з п’яти перших місць у списку, складеному дослідницькою фірмою iSeeCars.com.
Нагадаємо, нещодавно Tesla випустила перший електропікап Cybertruck.