Напередодні Всесвітнього дня біженців та в умовах найбільшої в Європі кризи біженців з часів Другої світової війни 41 провідна світова компанія оголосила про амбітні плани надати понад 250 тисячам українських біженців робочі місця та можливість навчання у Європі. Ці зобов’язання були оголошені на Саміті європейського бізнесу в Парижі (Tent European Business Summit). Особливу роль у цих зусиллях планують відіграти такі технологічні гіганти як Amazon, Microsoft, Cisco, Salesforce, Google та LinkedIn.
Декілька відомих брендів заявили про свої наміри найняти 13 680 біженців до 2025 року. Зокрема, Amazon планує працевлаштувати не менше 5 тисяч біженців, Hilton – 1,5 тисячі, Marriott International – 1,5 тисячі, ISS – 1 тисячу, Teleperformance – 500 осіб. Також серед компаній, які зобов’язалися надати робочі місця, є Accenture, adidas, Blackstone, bp, Duni Group, ESS Group, FCC Medio Ambiente, Hempel, Hyatt, Ipsos, KFC, Kyndryl, L'Oréal Group, Menzies Aviation, Novartis, PepsiCo, Pfizer, QSRP, Starbucks EMEA, Suez, The Body Shop і The Kraft Heinz Company.
Найбільші кадрові агентства у світі, зокрема Adecco, ManpowerGroup і Randstad, обіцяють допомогти 152 тисячам біженців знайти роботу. Крім того, кілька великих компаній зобов’язалися надати послуги з навчання понад 86 тисяч біженців протягом наступних 3 років. Особливу увагу приділятимуть набуттю навичок у галузі ІТ, кодування, кібербезпеки та знань про європейський ринок праці.
Accenture планує навчити та підтримати близько 16 тисяч українських біженців, Indeed – не менше 15 тисяч, Cisco – 10 тисяч, Microsoft – 5 тисяч, Generali – 5 тисяч. Також із навчанням біженців допоможуть Accor, Amazon, Hempel, Kyndryl, ManpowerGroup, Novartis, Randstad, Salesforce, Starbucks EMEA та Unilever.
Враховуючи ці пан’європейські зобов’язання, організація Tent планує посилення співпраці між компаніями та біженцями на регіональному рівні, особливо в Польщі, де знаходиться найбільша українська спільнота біженців – понад 1,5 мільйона людей.
Щоб допомогти тисячам українців, також були оголошені нові стратегічні партнерства з LinkedIn та Visa, які сприятимуть прискоренню розвитку програми наставництва для жінок-біженок Tent у Європі, а також нададуть фінансову підтримку.
Повний список пропозицій компаній можна переглянути тут.