Instabug додав можливість аналізувати дані звітів про збої мобільних застосунків і вихідний код, щоб краще визначити першопричину проблем, які потім передаються на власну платформу генеративного штучного інтелекту SmartResolve. Як повідомляє Кенні Джонстон, директор із продуктів Instabug, ШІ-платформа автоматично генерує код, необхідний для вирішення виявлених проблем.
За його словами, версія 2.0 SmartResolve, доступна через приватну бета-версію, дає змогу розробникам переглядати та застосовувати запропоновані виправлення, які базуються на фактичних даних про збої й вихідному коді, який розкриває його власну велику мовну модель для використання методів пошуково-доповненої генерації (RAG).
Відтворити помилки, які виникли у мобільному застосунку, часто надзвичайно важко, зазначив Джонстон. SmartResolve використовує трасування, зібрані з даних про збої, щоб автоматизувати цей процес. Потім він використовується для створення виправлення, яке можна застосувати одним клацанням миші.
Крім того, SmartResolve можна інтегрувати зі сховищами коду для створення запиту на отримання.
Організації в епоху цифрової трансформації більше залежать від мобільних застосунків. Наявність доступу до останніх даних про збої є критично важливою для них.
Незрозуміло, якою мірою організації покладаються на інструменти й платформи з ШІ для створення застосунків. Опитування Techstrong Research показало, що третина (33%) респондентів працює в організаціях, які використовують штучний інтелект для створення програмного забезпечення, тоді як ще 42% лише розглядають таку можливість.
Тільки 9% повністю інтегрували ШІ у свої конвеєри DevOps. Ще 22% частково досягли цієї мети, тоді як 14% роблять це лише для нових проєктів. Загалом 28% опитаних заявили, що планують інтегрувати штучний інтелект у свої робочі процеси протягом наступних 12 місяців.
Раніше ProIT повідомляв, скільки розробників використовують ШІ принаймні на одному етапі розробки програми.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!