Apple знову увійшла до п’ятірки провідних постачальників смартфонів у Китаї у третьому кварталі завдяки запуску iPhone 16, повідомляє CNBC. Але зростання Apple все одно випереджає внутрішній конкурент Huawei.
За даними International Data Corporation (IDC), у третьому кварталі Apple посіла друге місце за часткою ринку. Технологічний гігант зайняв 15,6% китайського ринку за цей період порівняно із 16,1% у третьому кварталі минулого року.
За даними IDC, компанія Huawei відстала від Apple (у неї третє місце із часткою ринку у 15,3%). Проте поставки смартфонів компанії в Китаї зросли на 42% порівняно з минулим роком, оскільки компанія продовжує відроджуватися на найбільшому світовому ринку смартфонів.
Apple та Huawei ведуть напружену боротьбу відтоді, як минулого року китайський технологічний гігант випустив свій новий смартфон Mate 60, який містив напрочуд вдосконалений чип. Протягом останніх кількох років компанія Huawei постраждала від санкцій США, які обмежили її доступ до передових напівпровідників і програмного забезпечення. Ці заходи підірвали її бізнес смартфонів.
Mate 60 призвів до відродження Huawei на внутрішньому ринку. З тих пір компанія випустила низку нових пристроїв, включно із так званим трискладним телефоном Mate XT.
Відродження Huawei спричинило сильний тиск на Apple в Китаї, одному з її найбільших і найважливіших ринків. У другому кварталі компанія була вибита із першої п’ятірки рейтингу Китаю за часткою ринку.
«Huawei здійснила вражаюче повернення, зафіксувавши чотири квартали поспіль із щонайменше двозначним зростанням. Очікується, що випуск першого у світі телефона, що складається втричі, сприятиме подальшому розвитку ринку складаних телефонів», — йдеться у звіті IDC.
Гігант із Купертіно сподівається, що серія iPhone 16 допоможе йому повернутися в Китай, і компанія обіцяє багато нових програмних функцій ШІ під назвою Apple Intelligence.
Компанія заявила, що Apple Intelligence буде запущена в США цієї осені, але немає чітких часових меж щодо того, коли вона буде випущена в Китаї, в основному через більш складне регулювання у країні.
За відсутності Apple Intelligence китайські конкуренти, включно з Oppo, Huawei та Honor, рекламували власні функції ШІ.
Генеральний директор Apple Тім Кук нещодавно відвідав Китай, зустрівшись із вищими урядовцями й керівниками технологічних компаній країни. Один аналітик сказав CNBC, що це може бути спробою зміцнити партнерство з китайськими компаніями для запуску Apple Intelligence.
Внутрішній конкурент Vivo займає перше місце із 18,6% частки китайського ринку у третьому кварталі та зростанням обсягів поставок на 21,5% у річному обчисленні, повідомляє IDC. Xiaomi та Honor опинилися на четвертому й п’ятому місцях відповідно.
Окремі дані, оприлюднені у п’ятницю Canalys, показали, що поставки Apple в Китай у третьому кварталі скоротилися на 6% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Canalys заявила, що Apple займає п’яте місце за часткою ринку в Китаї. Тим часом компанія даних поставила Huawei на друге місце за часткою ринку із 24% зростання у річному обчисленні у третьому кварталі цього року.
Нагадаємо, що перша бета-версія iOS 18.2 для розробників вже вийшла і включає низку важливих змін для користувачів iPhone. Зокрема, є нові функції Apple Intelligence, оновлення в застосунку Mail та інші новинки.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!